Радионице Дигитална Стартуп Kомпанија – од идеје до реализације

Радионице “Дигитална Старт Уп компанија – од идеје до реализације” је програм примене нових технологија у циљу промоције предузетништва и започињања дигиталне „старт уп“ компаније, било да се ради о технолошком стартапу (иновационе идеје, развој софтвера, хардвера, апликација и слично) или о више традиционалним делатностима (као што су например књиговоство, подучавање, фитнес саветовање и слично), али у дигиталном окружењу.
У ери технолошких трансформација, као што је наша четврта индустријска револуција, највећу вредност ће и даље створити људи са предузетничким набојем и знањем неопходним за успешну предузетничку каријеру. Вредност ће створити њихове иновације које се јављају као одговор на посматрање могућности и проблема у свету око нас, и у ситуацији у којој се свет око нас драматично мења, може се рећи да су они једини који ће бити “отпорни” на аутоматизацију. Стога су предузетници “кадрови” будућности, који ће стварати будуће послове.
Будућим предузетницима који тек крећу у своје пословне подухвате биће презентован низ алата и ресурса који ће им омогућити да што лакше и што брже преброде препреке које оснивање и вођење Дигиталне „Старт Уп“ компаније са собом носи.

Програм радионица (20. maj – 25. maj)

Идеја и развој идеје
1) Од производа (услуге) до идеје – планирање уназад
2) Валидација идеје
3) Визуализација идеје и стартап компаније
4) Одрживи бизнис
5) Ризик као могућност
6) Тржиште, дефинисање потребе и планирање
7) Презентација, тестирање и прототип

Правне и пореске обавезе
1) Оснивање стартуп компаније
2) Порески аспекти пословања стартапа
3) Пореске олакшице

Финансирање
1) Бизнис план у дигиталном пословном моделу
2) Извори финансирања
Маркетинг
1) Маркетинг план
2) Интернет презентација и сео оптимитација
3) Интернет претраживач – позиционирање
4) Друштвене мреже
5) Инфлуенсери

Меке вештине
1) Гулопова четри домена снаге и лични развој
2) Менаџмент времена
3) Организација тима (партнери, запослени и волонтери)
4) „Добронамерни“ савети
5) Рад од куће или простори за заједнички рад – предности и мане

Лансирање стартапаhttps://www.facebook.com/events/2182315781856420/
1) Мапа развоја
2) Дефинисање циљева и мерних вредности (Миллестонес анд Kеy индицаторс)
3) Акциони план

Пријава: info@primusinterpares.org.rs и телефон 062/8569693

или путем линка https://forms.gle/fiJQSVYCzqLu1tNX8

За додатне информације посетите https://www.facebook.com/events/2182315781856420/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *