Курс за брендирање

Термин бренд се данас врло често употребљава, нарочито у пословним круговима. То је једна од оних речи коју сви радо користе, али већини није у потпуности јасно шта значи или имају погрешну свест о ширини и значају овог појма.
Бренд представља целокупни доживљај који има свако ко је у непосредном контакту са вашим бизнисом. Пре него што потенцијални купци или клијенти ступе у контакт са вама или вашим производима и услугама, прво ће приметити неки елемент вашег бренда. Ваш бренд им даје увид у искуство које ће имати са вама или вашим производима, на основу ког граде одређена очекивања.
Створити успешан бренд, који може равноправно да се укључи у борбу за потрошаче са водећим светским брендовима, на домаћем тржишту али и на другим тржиштима, постаје кључ успеха савременог пословања.
Брендирање се не своди само на свеприсутност, видљивост и функцију. Његова суштина је у емоционалном повезивању с људима и њиховим свакодневним животом. Производ или услуга могу да буду бренд тек када успоставе емоционални дијалог са потрошачем. Бренд настаје захваљујући карактеру компаније која стоји иза њега, као и њеној решености да дотакне људе на емоционалном нивоу.
За брендирање је врло важно да створите разлику између својих производа/услуга и оних које нуди конкуренција. Да би се производ издвојио у маси сличних, потребно је да се потрошачи информишу о томе “ко” је производ, “шта” дати производ чини и “зашто” потрошачи баш на њега треба да обрате пажњу. Успешан бренд је заправо одличан производ или услуга, праћен јаким (емоционалним) везама са потрошачима, добром позадинском причом и креативно дизајнираним и спроведеним маркетингом.
Циљ курса Брендирање јесте упознавање полазника са појмом и елементима бренда, као и начинима да производ/услуга буду на прави начин перципирани од стране потрошача и диференцирани у односу на конкуренцију.
На курсу брендирања ћете се упознати са историјом и развојем брендирања, сазнаћете шта бренд јесте, а шта није, научићете који су најзначајнији елементи бренда (идентитет бренда, вредност бренда, препознатљивост, свест о бренду), шта је визуелни и вербални идентитет бренда, како квалитетно позиционирати свој бренд, зашто је бренд енгагемент важан у процесу креирања бренда, научићете који алати се користе приликом избора циљне групе потрошача и како им треба комуницирати своје производе/услуге, како изаћи из кутије креирајући јаке везе са потрошачима и уводећи бранд-ас-персон, бранд-ас-организатион и бранд-ас-сyмбол перспективе, видећете које тактике брендирања користе велики брендови, научићете како да развијете лични бренд.

Званична потврда стечених вештина

Сертификат о ѕавршеном курсу брендирања који будете стекли у “Божидарцу” призната је и проверена гаранција квалитета. Божидарац је државна установа која баштини наследство Народног универзитета Божидар Аџије више од шест деценија. Познати смо по вишегодишњој традицији обучавања на хиљаде задовољних полазника у разним областима. Установа је од 2018. године и члан Европске асоцијације за образовање одраслих у Бриселу.

Време трајања курса брендирања: 

  • Фонд: 16 школских часова, месец дана
  • Динамика рада: у складу са договором групе али најчешће два до три пута недељно, у послеподневним терминима
  • Настава се одвија у реалном времену тј. уживо што оставаља могућност да постављате питања и учествујете док пратите

Цена курса за брандирање и начини плаћања: 

  • Курс је на акцији за априлску групу и износи 9.900 динара, уместо 15.000 динара
  • Уплата пре почетка наставе
  • Чековима грађана, до две рата

Упиши се одмах на курс за брендирање:

  • Најједноставније је путем следећег линка овде или
  • Путем и-мејла: prijava@bozidarac.rs
  • Такође можете да нам пишете и путем Vibera i Whats up-a +381648668230
  • лично у просторијама „Божидарца“, адреса: Радослава Грујића 3, Београд – радним данима од 10 до 13ч

Божидарац је члан Европске асоцијације за образовање одраслих (ЕАЕА)

Једноставан приступ online курсу: Тражили смо најбоље и најједноставније решење за online наставу како бисмо одговорили на све захтеве полазника, а то су: апликација мора да буде једноставна, да може и на обичном компјутеру и на телефону да ради, без компликованог инсталирања и без додатне опреме, а све у циљу да се квалитет наставе одржи као и код фронталне наставе у учионици. Виртуална учионица има још више могућности него обична. Упиши се одмах! Настава почиње одмах по формирању групе, а највише десет до петнаест дана након уписа

Будући да поступак брендирања може да се схвати кроз практичан рад, курс ће садржати и практичан сегмент, како би полазници применили стечена знања и створили бренд од конкретне услуге или производа. Пријави се сад

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *