Курс маркетинга

Просечна пажња данашњег потрошача је 8 секунди. Потрошачи су 4 пута више расположени да одгледају видео него да прочитају нешто о неком производу или услузи. Време је да савладате маркетинг како бисте се прилагодили тектонским променама чији смо сведоци. Време је да ухватите ту пажњу. Online курс маркетинга ће вас припремити за модерно доба које имам потпуно другачији и нови приступ у вођењу бизниса. За ефикасан маркетинг потребна је снажна маркетиншка стратегија, са чврстим планом и средствима за реализацију ваших циљева. Оnline курс маркетинга ће вам помоћи да достигнете невероватне резултате тако што ћемо проћи врхунске маркетиншке теорије и праксе. Процес креће са идентификацијом односно препознавањем тренутних потреба, али и предвиђања будућих и задовољавања тих потреба то јест жеља купаца.
Тржиште је сурово. Сви се рекламирају. Ви морате да се разликујете. Зато вам је потребно знање и технике које ћете савладати са нама. Маркетинг је једна од најстаријих људских активности, а ипак се сматра младом менаџерском дисциплином. Маркетинг постоји од античких времена. У Кини и Индији продавци су покушавали да убеде купце користећи своје комуникационе вештине. У Риму су гладијатори плаћени да носе одређене предмете. Дакле, где год је гледала велика публика, трговци су видели прилику. Када то овако кажете, у принципу се ништа није променило али усложила се техника и никад није била већа конкуренција. Са појавом радија, а касније и телевизије реклама је ушла у куће, са појавом телефона и интернета дигитални маркетинг купца / потрошача прати на спавање. 75 одсто маркетинг буџета данас иде на дигитални маркетинг.
Значај маркетинга нарочито долази до изражаја у савременим условима глобализације тржишта и јаке конкуренције у свим аспектима пословања. Знање из маркетигна вам моће отворити многа врата током развоја каријере – сваком предузећу или бренду потребан је маркетиншки тим.
Да бисмо разумели маркетинг и могли успешно да га користимо, морамо да разумемо шта он представља, како функционише, шта је предмет маркетинга и ко га примењује. Маркетинг јсе базира на потрошачима и њиховим потребама и жељама. Успешно пословање треба да утврди и задовољи потребе и захтеве потрошача, због тога је маркетинг почетна и завршна тачка свих активности. Након што заједно прођемо маркетинг концепт, знаћете како да креирате вредност за ваше купце, изградите чврсте везе и постанете конкурентнији на тржишту, познајете окружење у ком послујете, знате да креирате ефикасну маркетинг стратегију, добро изучите понашање потрошача и факторе који су кључни у доношењу одлуке о куповини – успешно ћете моћи да пласирате своје производе/услуге циљној групи.
Циљ курса маркетинга је да вам објасни основне претпоставке маркетинга, инструменте на којима почива, начине на које инструменте можете да користите у своју предност и примену маркетинга у пословању.
Научићете кључне принципе маркетинга на online предавањима:
I Маркетинг концепт; II Маркетинг VS продаја III Kреирање вредности и развој дугорочних односа; IV Анализа маркетиншког окружења; V Управљање маркетингом, маркетинг микс и одређивање маркетинг стратегије; VI Понашање финалних потрошача при куповини и потрошњи производа и услуга; VII Сегментација, избор циљног тржишта и позиционирање; VIII Стварање вредности помоћу производа, услуга и брендова; IX Развој нових производа и услуга и управљање њиховим животним циклусом; X Интегрисане маркетиншке комуникације XI Директни, интернет, мобилни и маркетинг путем друштвених мрежа као део интегрисаних маркетиншких комуникација.
Предавачи са искуством
Катарина Николић је маркетингом активно почела да се бави током студија на Економском факултету у Београду. У претходне три године била је ангажована на више пројеката и у више организација као менаџер за маркетинг и екстерне комуникације. Тренутно ангажована на пројектима у области екологије и одрживог развоја у оквиру еколошке организације ImpactEco, у којој је потпредседница за маркетинг и ПР.

Званична потврда стечених вештина 
Сертификат за курс маркетинга који будете стекли у “Божидарцу” призната је и проверена гаранција квалитета. Божидарац је државна установа која баштини наследство Народног универзитета Божидар Аџије већ дуже од седам деценија. Познати смо по вишегодишњој традицији обучавања на хиљаде задовољних полазника у разним областима. Online курс је осмишљен на једноставан начин и нису потребна предзнања. Курс је на једноставној платформи, а наставу можете пратити преко компјутера или телефона из удобности вашег дома. Нема више губљења времена у превозу, плаћање паркинга, нервирања, а притом квалитет поједнако изузетан као у учионици.

Време трајања курса маркетинга: 

  • Око месец дана, 16 школских часова
  • Динамика рада: у складу са договором групе али најчешће два пута недељно, у послеподневним терминима
  • Настава се одвија у реалном времену тј. уживо што оставаља могућност да постављате питања и учествујете док пратите

Цена курса за маркетинг и начини плаћања: 

  • Курс је на акцији за мајску групу и износи 9.900 динара, уместо 15.000 динара
  • Уплата пре почетка наставе
  • Чековима грађана, до две рата

Упиши се одмах на курс маркетинга:

  • Најједноставније је путем следећег линка овде или
  • Путем и-мејла: prijava@bozidarac.rs
  • Такође можете да нам пишете и путем Vibera i Whats up-a +381648668230
  • лично у просторијама „Божидарца“, адреса: Радослава Грујића 3, Београд – радним данима од 10 до 13ч

Божидарац је члан Европске асоцијације за образовање одраслих (ЕАЕА)

Након курса моћи ћете да разумете процес маркетинга, увидите подручја примене маркетинга, сагледате будуће трендове, разумете, пратите и мерите сатисфакцију потрошача, препознате начине и технике како се развијају дугорочни односи са потрошачима и купцима, маркетиншки приступите појму вредности, сагледате основне елементе маркетинг плана, усвојите концепт маркетинг микса, објасните како интерно и екстерно окружење утичу на маркетинг у организацији, на прави начин разумете значај изучавања понашања потрошача, познајете основне стратегије за сегментацију пословног и тржишта финалне потрошње, правите разлику између позиционирања и тржишног позиционирања, разумете шта се све у маркетиншком смислу сматра новим производом и на који начин различите групе потрошача прихватају иновације, разумете концепт интегрисаних маркетиншких комуникација и схватите специфичности друштвених медија и њихов маркетиншки потенцијал.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *